vrijdag 14 december 2012

Update // nailchallenge&mylife

Hey, even een kleine update voor jullie. Het duurt nog wel even voordat de Nail Challenge, een paar nagels zijn afgebroken door de gym van vandaag. Conclusie: Mijn nagels zien er niet echt geweldig uit, dus ik stel de NC nog even uit.

Deze week had ik het best wel druk, ik had een aantal toetsen waar ik goed voor moest leren, en omdat ik vorige week donderdag en vrijdag ziek was, moest ik ook nog een toets inhalen. Maar gelukkig heb ik goede cijfers gehad (yay) namelijk een 7,6 en een 9,8. Met die 7,6 was ik iets minder blij eigenlijk, maar het is een dikke voldoende.

Het gaat nogal slecht met mijn oma, de enige die ik nog heb. Ook een reden waarom ik niet zo veel blog. Ik ga nu echt proberen bijna elke dag te bloggen, en ik ben een winactie aan het voorbereiden. Hou mijn blog dus in de gaten!

Ik hoop dat ik jullie weer iets wijzer heb gemaakt, tot de volgende keer!
Liefs, Aline.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten