maandag 31 december 2012

Nagellak ladenkastje

Ik heb al een tijdje zo'n ladenkastje in mijn kamer staan, met 3 van die laatjes, in het roze. Er zat veel troep in en toen ik mijn kamer aan het opruimen was kwam ik op een idee. Ik heb dat ladenkastje omgetoverd tot een nagellak karretje (er zitten wielen onder dusja..)

Dit is hem haha. 



1e la: Nagellak

2e la: Nail-art dingen + nagellak

Dazzlings, sponge dingen, steentjes, glitters, lijm & striping tape. Het zijn nog wel meer dingen, maar dit is wat je op de foto ziet. 

Bakje met stickers en een bakje met mijn imageplates en stempel accessoires. 

Dottingtools, stiften, vijlen, nagelriem olie en nog wat dingen. Daarnaast zie je mijn nagelwielen, mengpalet, en bakje met nepnagels. Daar achter imageplateholder en plakband,.  

 Nog wat nagellakjes die echt niet meer in de 1e la konden.
3e la: Wattenstaafjes, nagellakremover, wattenschijfjes, oninteressante dingen dus. 

Als jullie mijn nagellakstash willen zien, moeten jullie even een reactie achterlaten! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten