zondag 25 november 2012

Tag // I love fall

Hey! Ik heb een tag voor jullie, de komende tijd zal ik een aantal tag's gaan plaatsen, zodat jullie me een beetje leren kennen! Heb je een leuke tag? Mail hem me dan even (voor mijn email-adres moet je even kijken bij de contact-pagina). En waarschijnlijk doe ik hem, want ik ben dol op tags! 



Wat is jou favoriete herfst lipproduct?

Lipbalm, het maakt je lippen lekker zacht. 

Welke kleur nagellak draag jij het liefst in de herfst?
Donkerblauw, nude-kleurtjes en oudroze.

Wat is jou favoriete herfst geurkaars?
Moeilijk te zeggen, ik vind eigenlijk alle geurkaarsen wel lekker. 

Wat is jou favoriete Starbucks herfst drankje?
Ik kom eigenlijk nooit bij de Starbucks, kan ik niet zeggen dus haha.

Wat is jou favoriete halloweenfilm?
Die kijk ik niet. 

Ik hoop dat jullie me iets beter hebben leren kennen door deze tag. Tot de volgende keer! Vergeet je geen reactie achter te laten? 

2 opmerkingen: