maandag 26 november 2012

Ginseng producten


Home

Hoi! Vandaag heb ik voor jullie een artikel over Ginseng. Ginseng producten zijn nogal apart, vind ik. De Ginseng Wortel is een speciale plant, die na 8 jaar groeien geoogst wordt. Dan wordt de Ginseng Wortel verwerkt in ontzettend veel Ginseng producten. Ja, wow, ja, echt wow. Het klinkt echt heel raar allemaal. Maar oké, de producten zijn goed, en daar gaat het om. Vandaag laat ik jullie de shampoo en zeep zien van Ginseng die ik gebruik. 



De Ginseng shampoo en de Ginseng zeep. Ik gebruik deze producten allebei al bijna een jaar en tot de dag van vandaag zijn ze geweldig bevallen!

Om te beginnen de Ginseng zeep. De zeep bestaat uit bijenwas, arnica en ginseng. Deze zeep maakt je huid soepel en zacht. De zeep is zeer geschikt voor gebruik bij acne en het verwijderen van make-up. Voor een goed resultaat moet je sowieso 1 keer peer dag deze zeep gebruiken, washandje natmaken, even over de zeep wrijven met je washand,  goed met de washand over je gezicht, het er weer afwassen en klaar! Heb je nou echt heel erg last van acne, gebruik dan de zeep 2x per dag.

Zo ziet de zeep eruit.

Nu de shampoo, deze shampoo helpt ontzettend goed tegen vet én droog haar. Bij geverfd haar tast het de kleur niet aan. Ik heb zelf nogal vet haar, wat door deze shampoo veel minder is geworden. Ik was elke dag mijn haar, ookal is dat slecht voor je haar. Als ik niet elke dag m'n haar was, is het heel erg vet. Ja, de meeste zeggen dat je juist vet haar krijgt door het elke dag te wassen, maar ik heb zo m'n eigen ritme en dat werkt erg goed. Ook roos zal binnen enkele weken verdwenen zijn. De shampoo is 2 in 1, dus je hebt geen conditioner meer nodig. 

Ik vind deze producten echt een aanrader, voor de één zullen de producten beter geschikt zijn dan voor de andere. Je kunt deze producten kopen op www.ginseng.nl De zeep is te koop voor 4 euro per 2 stuks en de shampoo kun je kopen voor 16 euro. Je doet erg lang met de shampoo, dus hij is het waard! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten