woensdag 31 oktober 2012

Shoplog met o.a TAKKO en Xenos

Vandaag heb ik voor jullie een shoplog, vanmiddag ben ik met mijn moeder een klein beetje wezen shoppen en het leek me wel leuk om hier een shoplog van te maken. 




 Als eerste kocht ik dit shirtje bij de TAKKO voor 12,99
Bij de Voordeelshop kocht ik deze nagellakremover van La Femme voor 1,99
 Ik kocht 3 8x4 deo's voor 5,00 bij de Voordeelshop
 Bij de Wibra kocht ik deze handwarmer voor 1,49. Leek me wel geinig om uit te testen. 
 Bij de Xenos kocht ik 3 mixen voor cup-cakes. Ze waren allemaal 1,99 geloof ik. 
 Ik kocht deze 3 hemdjes bij de Wibra voor 2,69. De Wibra is echt niet zo verkeerd hoor, meiden!  
 Ik ben echt dol op noodles, daar kun je me serieus voor wakker maken. Deze kocht ik bij de Xenos voor 0,50 p/st.
En tot slot kocht ik deze super leuke wanten bij de dumpwinkel voor 5,50

Dit was dan mijn shoplog, welke spullen zouden jullie terug willen zien in een artikel? Tot de volgende keer! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten